שכפול שלטים לרכב | 054-7206851 | שחזור שלטים לרכב | שלט מקורי

שכפול שלטים לרכב

לרשותכם מנעולן רכב תורן, צרו איתנו קשר 24 שעות: 054-7206851

השירותים שלנו :

מנעולן רכב 24 שעות ניתוק קודן לרכב
שיחזור מפתחות לכל סוגי הרכבים במקום שכפול שלטים כולל אזעקות
שכפול מפתחות כולל צ'יפ אלקטרוני לכל סוגי הרכבים פריצת רכבים ללא נזק

לרשותכם מנעולן רכב תורן, צרו איתנו קשר 24 שעות: 054-7206851

במהלך העשורים האחרונים, פיתוחים טכנולוגיים שונים הולכים ומתפשטים בעולם, ומשפיעים על יותר ויותר תחומים בחיי היום יום של כולנו. אחד מאותם התחומים הוא תחום התחבורה, ובדגש על התחבורה הפרטית, כאשר מדי יום הרכבים האישיים שלנו זוכים ליותר ויותר שיפורים ושדרוגים שונים, אשר הופכים את הנסיעה לחוויה טובה וקלה בהרבה מבעבר.
שכפול שלטים לרכב

עם זאת, בד בבד עם התפתחויות אלו, אשר משדרגות במידה ניכרת את עלותם של הרכבים האישיים, נוצר צורך במעטפת הגנה טובה ומשוכללת יותר לרכב, וזאת עקב השוק הרחב שנוצר בכל הנוגע לגניבת רכבים בידי גורמים שונים בעולם הפלילי. מסיבה זו, בעוד ובעבר מרבית האנשים הסתפקו במפתחות ידניים לרכב, הרי שבימינו יותר ויותר אנשים בוחרים מראש לצייד את רכבם במערכת הגנה אלקטרונית משוכללת, אשר השליטה עליה אינה מבוצעת עוד באמצעות המפתח הרגיל והקשיח, אלא באמצעות שלט אלקטרוני מתוחכם, אשר מסונכרן ישירות למבנה הספציפי של מערכת האבטחה של הרכב, ומעניק הגנה טובה יותר מאי פעם על הרכב ותחולתו מפני גורמים פליליים.

 

שכפול שלטים לרכב – למה זה טוב?

לאור העובדה שבימינו, מרביתם המוחלט של הרכבים החדשים כוללים עוד מראשיתם מערכת אבטחה אלקטרונית, הנשלטת ע"י שלט לרכב, הרי שמרבית האנשים אשר מחזיקים בימינו רכב, מחזיקים גם בשלט אלקטרוני. מסיבה זו, שכפול שלטים לרכב, אשר בעבר היה תופעה האופיינית רק לבעלי מכוניות יוקרה, הפך לתופעה נפוצה בקרב כלל הזרמים השונים באוכלוסייה.

לאור האמור, ברור כי שכפול שלטים לרכב היא פעולה אשר כל בעל רכב, המחזיק במערכת אבטחה אלקטרונית לרכבו, נדרש לבצע, וזאת מוקדם ככל האפשר, וסמוך למועד בו רכש לראשונה את רכבו. שכפול שלטים לרכב, בדומה לשכפול מפתחות אחרים, מהווה בפועל "פוליסת ההגנה" שלנו למקרי הצורך, ומעניקה ללקוח ראש שקט, שזה ללא ספק הדבר החשוב ביותר.

 

שכפול שלטים לרכב – להכין תרופה למכה

שכפול שלטים לרכב, אשר מבוצע מוקדם ככל הניתן ובאופן יעיל ומקצועי, מבטיח כי בכל מקרה בו השלט האלקטרוני שבידי הלקוח יאבד או ייעלם, מה שקורה מטבע הדברים לכולנו ביום מן הימים, הרי שהלקוח לא יעמוד בפני שוקת שבורה, ולא יידרש לשירותיו של פורץ מנעולים מקצועי לרכב, אשר עלותו ברוב המקרים היא גבוהה למדי.

יש לזכור גם בהקשר זה, כי ככל שהרכב מצויד במערכת הגנה אלקטרונית מתוחכמת ויעילה יותר, כך גם עולה הקושי של הפריצה לרכב. בעוד שעובדה זו היא חיובית במרביתם המוחלט של המקרים, הרי שבמקרה בו הלקוח שכח או איבד את השלט האלקטרוני שברשותו, הרי שמדובר בעובדה שלילית, המכריחה על הלקוח לפנות לסיוע של גורם מקצועי לסיוע, ומשכך להוציא סכום כספי גבוה לחינם. יש גם לציין, כי לעיתים פריצה לרכב עלולה גם לגרור נזק למערכות האלקטרוניות שלו, ומשכך לדרוש הוצאה של סכום כספי נוסף.

 

שכפול שלטים לרכב – כי סוף מעשה במחשבה תחילה

לעומת זאת, במידה והלקוח מקפיד על ביצוע שכפול שלטים מקדים, באופן יעיל ומקצועי, הרי שבכל מקרה בו השלט האלקטרוני נגנב, אובד, או סתם ננעל בתוך האוטו, הרי שיש ברשותו של הלקוח שלט חלופי, אשר מאפשר ללקוח להיכנס לרכבו במהירות, ללא צורך בהזמנת גורם מקצועי, וכמובן ללא הטרטור ועוגמת הנפש שנגרמת כתוצאה מכך.

בסופו של דבר, בדומה לכל תחום בחיים – גם כאן סוף מעשה במחשבה תחילה, כאשר שכפול שלטים לרכב מעניק לכל בעל רכב את היכולת להתמודד עם כל מצב בלתי צפוי, וזאת במהירות, ביעילות, וללא סיבוכים מיותרים.

 



יובי - קידום אתרים
דף הבית טלפוןפייסבוק